Når mottar jeg pakken min?

Bestillingen pakkes normalt innen 24 timer. Leveringstiden kan bli noe lenger ved store kampanjer og høytider. Vi gjør vårt beste for at du skal motta bestillingen så raskt som mulig.

Hvor mye koster frakt?

Hos Beauty Mall er det gratis frakt ved kjøp over kr 500,-. Et frakttillegg på kr 49,- tilkommer ved kjøp under kr 500,-. Til Svalbard kommer det tillegg for frakt.

Hvordan fungerer angrerett og reklamasjon?

Alle henvendelser som gjelder reklamasjon, skade på varer, feil ved leveransen eller angre kjøp, skal gjøres skriftlig. Kontakt vårt kundesenter per epost eller anvend skjemaet under «Kontakt Kundeservice».

Hvis du ønsker å returnere en vare etter at den er sendt fra Beautymall.no, kan du gjøre dette innen 14 dager etter mottatt vare. Merk at returretten kun gjelder dersom du gir oss melding om at du ønsker å benytte din returrett, og at varen sendes tilbake innen 14 dager i samme stand som den ble utsendt til deg. Dette vil si at dersom forseglingen på produktet er brutt eller at varen på annen måte ikke kan sendes tilbake i samme stand uten at dette skyldes forhold utenfor din kontroll så gjelder ikke returretten. 

Før du returnerer bestillingen, må du sjekke at følgende matcher produktet du returnerer:

– Produktet er i samme tilstand som da det ble mottatt.

– Produktet er intakt i sin opprinnelige emballasje med etiketter g beskyttende klistremerker.

– Produktet er kjøpt direkte via vår nettside.

– Produktet er ikke et gavekort.

Vennligst merk, du må betale returkostnadene når du returnerer ordren din. Vi har ikke gratis retur og et returgebyr vil bli trukket fra total summen som skal refunderes tilbake til kunden. Dersom returgebyren er høyere enn refunderingsbeløpet vil det bli tilsendt faktura på restbeløpet til kunden.

Er det garanti på produktene?

Garantien på produkter leveres av leverandøren. Beauty Mall gir ingen ytterligere garantier utover det leverandøren har gitt. Ta gjerne kontakt med oss dersom du ønsker å vite mer om garantien eller de instruksjonene som medfølger produktet.

Hvordan bruker jeg rabattkode?

Rabattkode legges inn i handlekurven under/ved siden av totalsummen. Der står det «Legg til kampanjekode eller gavekort». Trykker du på den linken dukker det opp et felt der du kan skrive inn koden. Husk å trykke på «LEGG TIL» etter at koden er skrevet inn.

Det er kun mulig å bruke én rabattkode per ordre.

Produktet jeg ønsker å kjøpe er utsolgt?

Dersom det er midlertidig utsolgt/ikke på lager på en vare, betyr det at det er midlertidig tomt på lageret, men at det er bestilt inn igjen. Finner du ikke varen i nettsiden, betyr det dessverre at vi ikke har lagt inn en ny bestilling på den.

Jeg har ikke fått ordrebekreftelsen, hva gjør jeg?

Ordrebekreftelse blir sendt til din registrerte e-post innen kort tid etter at din ordre er bekreftet eller godkjent. Det kan hende at e-posten med ordrebekreftelsen blir fanget opp av et spamfilter. Sjekk gjerne søppelposten dersom du ikke finner den i innboksen. Om du fortsatt ikke finner den, ta kontakt ved å sende oss en e-post til info@beautymall.no eller ved bruk av kontaktskjemaet.

Hvordan kansellerer jeg en bestilling?

Ta kontakt ved å sende oss en e-post til info@beautymall.no eller ved bruk av kontaktskjemaet.

Det er mulig å kansellere ordren så lenge det ikke er sendt fra vårt lager. 

Er prisene inkludert moms (MVA)?

Alle priser er inkludert MVA. Vi er en norsk nettbutikk og det påløper derfor ingen toll eller avgifter når du kjøper varer fra oss.

Fikk du ikke svar på det du lurte på?

Send oss gjerne en e-post, så vil noen fra vårt kundeserviceteam komme tilbake til deg så snart som mulig.

E-postadresse:

info@beautymall.no